marți, 17 martie 2015

Toți cretinii au telefon!!!

0742894175, 0742.894.175, 0742.89.41.75, +40 (742) 894 175

   Ora 20:39. Sună cretinul, abonat Orange. Se aude că-i de la țară. Răspund:
   - Alo, da!
   - Ââââââââ, ăăăăăăăă, Mihai? (nu tu bună seara, nu tu f*tu-te-n cur)
   - Nu
   - Pâi, ăăăăăă, m-a sunat mai devreme...
   - Așa o fi, dar nu de la număru' ăsta. Vezi c-ai greșit!
   Se umflă orezu' în țăran:
   - Hai să mori tu!
   - Ba să mori tu!
   - Ba să moară mă-ta!
   La faza asta, i-am urat tradiționalul "sugi pula" și i-am închis telefonul!

   20:39. Sună ca să mă înjure. Îl înjur eu și mai tare.
   20:40. Sună. Nu mai aștept, îl înjur direct și-nchid.
   20:42. Sună. Înjur și închid. Înjur. Văleu, sunt ăștia mici pin preajmă. Cu siguranță mai suna vita aia încălțată. Trebuie să schimb repertoriul de la pu* și pi* spre idiot, cretin...
   20:42. Sună. Înjur și închid.
   20:46. Îmi trimite un SMS: "06996923771".
   20:47. Îmi trimite un SMS: "Sa ìmi suc pu ....".
   20:48. Sună. Îl înjur și închid.
   20:48. Sună. Îl înjur și închid.
   20:49. Sună. Îl înjur și închid.
   20:53. Sună. Îl înjur și închid.

   Bun, eu pot s-o țin așa și toată noaptea... Dar a realizat boul că-și toacă aiurea crreditul...

   Mai aveam numărul unei vaci care s-a comportat similar. Când aveam draci sunam la "număr de înjurat" și-i umpleam frigiderul. Mulțumită Vodafone că-mi dă minute naționale cu sutele...
   Ah, dacă aveam numărul cretinului ăsta pe la ora 12... eram plin de spume, i-aș fi dat vreo 50 de telefoane...

   21:12. Sună.
   - Ce mai vrei, mă, nesimțitule?
   - Poi m-ai înjurat...
   - Păi tu ai început!
   - Ba tu ai început, nesimțitule! Mi-ai zis de mamă...
   În loc de scuze, ăsta începe:
   - Să-ți moară copii, să putrezea...
   Chiar nu aveam idee ce pot să scot pe gură:
   - Să putrezeștu tu, bă, să putrezești de viu, să-ți coacă ochiu, să-ți gurgă puroi pe pulă! Închid.

   21:13. Sună. Înjur și închid.
   21:14. Sună. Înjur și închid.


Cum înjurau românii acum 73 de ani:
   Haioasă și reclama aia cu sforăiala... Zdai seama ce înjură aia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu