marți, 28 aprilie 2015

Bancuri cu bețivani

Un tip firav stătea într-un bar cu o bere în faţă. Apare un şmecher, îi dă două palme, îi ia berea şi o dă pe gît. Ăsta firav începe să plîngă, să se tăvălească pe jos.
– Ce ai, mă? Plîngi pentru o bere, aşa bărbat eşti tu?
– Cum să nu plîng? De dimineaţă m-a părăsit nevasta, mi-a golit contul din bancă şi mi-a luat tot din casă. După-amiază îmi pierd slujba, încerc să mă arunc în faţa trenului, dar o ia pe altă linie, încerc să mă spînzur şi se rupe funia, încerc să mă împuşc şi se blochează pistolul. Cu ultimii bani, îmi cumpăr o bere, torn otravă în ea şi vii tu şi o bei…


Un tânăr merge la un superchef unde se îmbată muci. Se trezeşte dimineaţă acasă bătut, rupt şi îşi întreabă tatăl dacă ştie cumva ce s-a întâmplat, iar tatăl îi răspunde:
– Ai venit dimineaţă beat, nu am spus nimic...
- ...
– Ai spart uşa, nu am spus nimic, se întâmplă...
- ... – Ai făcut-o pe mă-ta curvă, na, erai beat, se întâmplă...
- ...
– M-ai făcut poponar, nu am spus nimic, doar erai beat.
- ...
- Dar când te-ai căcat pe masa din bucătărie, ai înfipt 7 scobitori în el şi ai spus "ăsta e ariciul meu şi de azi locuiește cu noi!", nu am mai rezistat...


Un beţiv merge cu mașina pe autostradă şi aude la radio:
"În acest moment pe autostrada un nebun conduce pe contrasens..." moment în care, beţivanul scoate capul pe geam şi strigă iritat:
– Nu unu, sunt sute, sute!!!


La turnul de control al unui aeroport se aude o voce de om beat:
– Va rog, da... rog să-mi daţi o pistă să aterizez.
– Dom’le te rog ieşi de pe frecvenţa, că poţi fi arestat pentru astfel de glume.
Tipul machit insistă că este în avion şi că vrea să aterizeze chiar dacă el abia mai putea vorbi. Atunci cei din turnul de control îi spun:
– Domnule, va rog să-mi daţi pilotul sau copilotul.
– Pe cineee? Aia doi au picat beţi primii, dom’le, de unde să îi scot?
– Atunci stewardesele?
– Alea? Îs bete moarte în spatele avionului.
– Păi dacă toţi sunt beţi, matale cine eşti?
– Eu? Pilotul automat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu